Kviečiame dalyvauti „DUOday“!
Galėsite susipažinti iš Jūsų darbdaviais, išbandyti naujas darbo roles.
Kiekvienas yra laukiamas „DUOday“, nesvarbu, kokią turi negalią
Kodėl verta dalyvauti?
Kaip tapti DUOday dalyviu?
Man labai patinka lėktuvai, o per DUOday iniciatyvą galėjau pamatyti, kaip oro uosto gyvenimas atrodo iš vidaus. Čia labai gera bendruomenė, visi draugiški. Diskutavome, kad neturėtų būti nurašomi žmonės su negalia, vyresni ir jauni – visi turi teisę dirbti.
Lietuvos oro uostai
„DUOday man davė daug įdomių įspūdžių, labai daug čia sužinojau. Nuostabi buvo vadovė, pasidalino savo patirtimi. Labai įdomi projekto idėja, iš tikrųjų man ji labai patiko.
Gėlių salonas „Samanota”
Daiva šis projektas man daug ką davė. Tai galimybė išmėginti save ir pasitikėti savimi. Ši diena buvo man tikras iššūkis. Susipažinau su įstaigos vadove, labai patiko jai padėti. Diena padarė man didelį įspūdį.
Aliuminio fasadai
Tai labai gera iniciatyva, nes gali pamatyti naujus žmones, susipažinti, pamatyti jų darbo specifiką, suprasti, ar būtų įmanoma dirbti šitoj pozicijoj. Tai patirtis, kuri neįkainojama.
Bazaarvoice